I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

DENISE!

Kategori: The Au-pair part of my life

Idag var det Aidan's forsta dag i skolan och han va jatte spand over det men nar jag gick och hamtade honom och fragade hur de va sa han; It was boring!
Stackars liten som sett fram emot skolan jatte mycket tyckte det var trakigt! Jobbade hela dagen idag eftersom Wendy sov fem timmar efter hon kom hem!
Forresten har de hara med huset lost sig nu tror vi. Wendy har fatt borja jobba hel-tid igen + att hon jobbar extra pa en bar torsdagar och fredagar sa det verkar som om hon kommer vara kvar har. Sa det e super bra och ingen behover oroa sig for nagonting langre!

Hur som helst, igar var jag och Adian med Sabrina in till Bracknell och kollade lite i affarer. Hittade aven nagelsalonger (!) sa i helgen (eftersom jag e ledig) ska jag och Sabrina dit och fixa naglarna. Finally! Har hela helgen ledig so lucky me ;)

Shannon... ar en pain in the ass sometimes! Hon ar besatt av mig! Jag lovar! Jag kan inte ens ga pa toa utan att hon star utanfor och knackar pa dorren och fragar nar jag ska komma ut. haha. Wendy och Nathan skriker pa henne att ge mig lite andrum men de struntar hon blankt i. 
Haha, Wendy sa t o m idag att hon har blivit overgiven av sina barn sen jag kom hit! Bra eller daligt huh? :P

Hur som helst ska jag koppla in internet till min dator imorgon och lagga ut lite bilder. :) Tog narga fran London och sen nar vi var ute och lekte i sondags. 

Men nu ska jag nog chatta vidare lite granna, ta en kopp kaffe och sen lagga mig och lasa lite. 

Puss, :*
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: