I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Berkshire, England

Kategori: The Au-pair part of my life

Sa, nu ar jag antligen i England och har redan kommit in i engelskan. Var hur latt som helst att stalla om spraket  men tyckte det var jobbigt att vi korde pa fel sida av vagen. Trodde vi skulle krocka hela tiden. :)
Kommer jatte bra overens med alla, sa jag kommer nog att trivas bra har. Imorgon ska Wendy visa mig runt lite i deras stad osv for att jag ska kunna hitta lite. Det har varit fullt hus har anda sen jag kom hit sa jag e ratt sa trott just nu. Shannon har redan hunnit sminka mig och satta upp haret pa mig, hon gillar verkligen uppmarksamhet och ar en riktigt bestamd liten dam. Aidan ar faktiskt valdigt tyst av sig och sitter for de mesta sjalv och leker med sina tag eller pussel. Nat gillar att spela hog musik, har inte hunnit saga mer an "hej" till honom an men men! En av deras storebroder.

Resan hit var lite halvdan da jag fick sitta vid en nod-utgang och inte ha mina grejer vid mig utan lagga upp allting i hyllerna. Sa det blev en lang och ratt trakig resa. Nar jag kom till flygplatsen sa skulle jag hamta mitt bagage  men blev stoppad dar man skulle visa passet eftersom att jag var under 18. De var tvugna att kolla upp vilka jag skulle aka med sa att jag inte hamna i nan bordell eller nat! Haha, tur att jag inte gjorde det.

Men nu ska jag leka lite med Shannon. Sen ska jag sova!
Puss!

Kommentarer

  • Magnus säger:

    Men gud vad kul att höra :D fortsätt blogga mycket ! jag vill veta allt som händer där nere :D puss och kram <3

    2009-01-05 | 21:13:10
    Bloggadress: http://www.magnussword.blogspot.com/
  • Anonym säger:

    :(:(:( lilla denise är borta från sverige :(

    2009-01-05 | 21:14:11
  • Anonym säger:

    a, ifrån marina :P

    2009-01-05 | 21:14:49
  • Melina säger:

    å skojigt dårå ..hoppas du hare kul där i fortsättningen ;D

    Barnen värkar gilla dej:) kommer inte ihåg vad dom heter.Bra att ni kommer i överens dårå ..



    PUSS och KRAM <3 hälsa dom från mig och mamma !!;)

    godnatt

    2009-01-05 | 22:24:19
  • Thomai säger:

    Vad gullig han verkar aidan,glöm inte att ge honom uppmärksamhet,supernanny....

    2009-01-05 | 22:35:39
  • Filippa säger:

    Skönt att höra att du är välkommen syrran ;)

    Pappa och jag läste genom det här inlägget igår. Ungarna verkar jättehärliga i din text!

    Lycka till storesyrran/Denise och se till att ha det skönt! Med Vänliga hälsningar Filippa och Pappa Östen hälsar <33

    2009-01-06 | 11:38:00

Kommentera inlägget här: