I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Vadå regn?

Kategori: The Au-pair part of my life

Idag har det regnat hela dagen. HELA DAGEN! Inte uppehåll i två sekunder ens, det har bara regnat och regnat och regnat och regnat och ja.. regnat! Blää. Jag och Aidan tog en sväng till Great Hollands iaf för att köpa mig lite flingor och philiadelphia, och en chokladbit till honom då. Trotts att han hade stövlarna på sig lyckades han blöta ner både byxor,strumpor och mig såklart. Fick bära honom hela vägen hem med för han var trött. Men bra träning ;) Haha. Nathan var snäll sen och hämtade Shannon, jag bad honom inte, han gjorde de frivilligt och var blå av köld när han kom hem. Middag och bad fixades av mig, vilket alltså innebär att hela dagen har jag varit mamma. Jag kommer vara väl förberedd sen när jag skaffar egna iaf! Alla borde nog testa på de här :)

Niu ligger iaf småttingara i sängen och kollar på Corrie och dricker the, Wendy är på träning och jag sitter här och kikar på Corrie jag med.

Dagens diss går iaf till bilen som med flit åkte i en superstor vattenpöl och blötte ner mig. Alla andra lyckades minsann undvika den!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: