I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Tiden står aldrig stilla

Kategori: The Au-pair part of my life

Imorse så upptäckte Shannon att tiden var olika på alla klockor i huset inkl. mitt armbarnds-ur och mobilen. Eftersom hon fått låna ett armbarnds-ur av Nathan så var hon såklart tvungen att ställa klockan. Så hon sprang runt i huset, beordrade mig att fixa hennes klocka eftersom hon ångrade sig hela tiden. Jag undra varför hon brydd sig så mycket, en minut hit eller dit spelar inte så stor roll, men det tyckte minsann hon. Efter ett tag så blev det ändå att hon ställde den som min klocka. (Ska vara samma lika som mig såklart! (; ) Men då var hon tvungen att kolla så våra klockar gick lika var och varannan minut.

Tiden står minsann aldrig still här! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: