I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Städ-dag

Kategori: The Au-pair part of my life

Hade hela dagen planerad så jag skulle hinna med mina bits and bobs men eftersom barnens lov började redan idag så blev allt helt omsnurrat. Tänkte; Ah, sovmorgon till nio! Men räknade inte med att John skulle tappa sin ring natten innan nånstans i våran trädgård så 7 på morgonen ringde han för att höra om vi hittat den.. Jag har inte ens vaknat? Och han sa att han skulle ringa upp senare vilket antagligen betydde om 8 minuter då han ringde igen. Så jag och barnen var ute halv 8 och letade efter hans ring och efter det kunde ingen somna om så våran (min) städdag började rätt tidigt. Har tvätta fönster, dammat, skurat, dammsugit om och om igen så nu skiner det nästan!

Var ute en snabbis till parken me bus-hundarna med och Holly blev såklart super geggig så fick skölja av henne och dammsuga hallen IGEN..

Fredag den 13 idag och de enda vi råkat ut för är Shannon som lyckades ha sönder två glas när hon skulle hjälpa mig diska.. Annars har allt gått excellent!

Corrie is next up!
Och jätte trevligt att få prata lite svenska med Henrike och Schnitzel idag! Extra puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: