I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Party party!

Kategori: The Au-pair part of my life

Nej jag bestämde mig för att stanna hemma iaf efter att ha fått reda på att minst 75% av människorna som kommer vara där pratar spanska. Jag kan säga: Jag heter Denise. Ungefär.. Men skönt att ha lite tid för sig själv då Shan-Shan har varit som ett plåster på mig och irriterat mig för hon visste att jag hade ont i huvudet.. That's life! :)
Wendy trodde med att de skulle bli tråkigt så de kommer hem om nån timma bara.

Imorgon så kommer iaf Zoey, Daniel, Kenzie och Cody förbi. Och Patrick kom hit för en timma sen med (men är med på partyt nu) så de kommer vara fullt hus imorgon! :D

Men.. ska väl se om de finns nåt bra på tv?
Eller så ska jag tvinga Hannut att ringa mig :)

Kommentarer

  • Filippa säger:

    Ja, man behöver faktiskt inte festa hela tiden ^^ Och spanska. Börjar faktiskt bli bättre på det.. Det påminnde mig om läxan som ska vara inlämnad om två veckor. Skriva om kungafamiljen. Jippi.. Föresten. Min blogg: http://www.msfilippa.blogg.se Du kan ju glömma den^^

    2009-02-07 | 22:49:35

Kommentera inlägget här: