I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Jag trodde det var måndag

Kategori: The Au-pair part of my life

Imorse vaknade jag av att det knackade på dörren. Kollade till kl och såg att den inte var mer än 7.10 och svarade till knackningen med ett "yes?" De va minsann lilltjejen (som förövrigt sitter i mitt knä just nu) som ville ha the. Eh.. okej? Gå och säg till din mamma, jag e ledig idag lyckades jag få fram innan jag vände mig om och somnade om.

Tror att Patrick och Wendy fortfarande ligger och drar sig i sängen, Aidan står bredvid mig, eller kan sköt precis igen min dörr så hårt att deras alla saker från hyllan ramlade ner. Bra gjort lilleman ;)

Får se vad som händer idag, kommer nog bara ta de lugnt skulle jag gissa på. Hela veckan kommer att vara lugn eftersom barnen åker till pappa John redan på måndag kvällen och Wendy kommer jobba hela tiden. Men hon sa att de hade studentkvällar på pubarna under veckan så får väl se om jag tar mig ut :)

Puss puss : *

Kommentarer


Kommentera inlägget här: