I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Gimme a break?

Kategori: The Au-pair part of my life

Nath har precis kommit hem och har dragit med sig två-tre kompis, sitter just nu i hans rum och dricker vin och spelar musik. Eftersom Wendy är och jobbar så är de jag som måste säga till sen när de blir för högljudda. Aldrig jag tänker knacka på den dörren osminkad i nattkläder!?
Just nu är de ganska lugnt dock, tror de drar ut senare.


Mer så blond än bilden jag publicerade inlägget nedanför.
Guldaktigt och lite gult typ...

Och Filippa, de e mer en bok än novell låter de som! Men tycker du är jätte duktig! Är stolt över dig :)

Kommentarer

  • Filippa säger:

    Det kunde ha blivit en bok, men det ville jag inte.^^ Men så duktig är jag inte än. Hade föresten nationellt prov i tisdags och torsdags i svenska. Det andra provet på torsdagen så skulle man skriva en novell, krönika, debattartikel eller en insändare. Du kan nog gissa vad jag valde ;) Novellen blev tretton sidor lång :D

    2009-02-07 | 15:56:35

Kommentera inlägget här: