I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Fettisdagen

Kategori:

Kom på att de faktiskt inte firar fettisdagen här i England eftersom det är en svensktradition, smart tänkt av mig. Och jag är jätte sugen på semlor, förra året fick jag en liten tårtbit bara! Så därför har jag nu tagit fram ett recept, skrivit ner allting som behövs så på tisdag ska jag och Aidan göra semlor har jag bestämt. Måste dock ner och kolla så vi har alla ingredienser annars får jag ta en snabbis till Londis imorgon eller på måndag och handla det sista. Men hon lär ju ha de mesta hemma tycker jag?

Bara för att jag kommer från en familj där vi jämt och ständigt bakar ;)
Aja, hoppas de kommer gilla semlorna sen! :D

Puss puss

Kommentarer

  • Emma Damm säger:

    Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

    2009-02-20 | 17:00:35
    Bloggadress: http://emmadamm.blogg.se/
  • Veronica säger:

    ååhå du skulle bara veta hur mycke jag längtar till tisdag. Ska fan åka till mormor även fast det e lov å tjocka mig i semlor :D

    2009-02-20 | 18:02:53
    Bloggadress: http://littlemisssunshine90.blogg.se/
  • MElina säger:

    gottans med semla:P åt faktist en semla i torsdags massor med mumma :P(Y)



    tyckte den förra designen på din blogg va snyggare än va den är nu men men jag ska inte säga något haha har ingen alls ju på min XD!!!!

    2009-02-21 | 00:53:39

Kommentera inlägget här: