I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Den som spar, hon har

Kategori: The Au-pair part of my life

Lite mer än £100 ligger undangömt i mitt rum. Det känns otroligt bra! Har gjot en deal me mig själv att lägga undan hälften av det jag får varje vecka och om jag inte ska göra nåt speciellt så sparar jag allting. Det är ändå bara på helgerna jag spenderar pengar, vardagarna har jag fullt upp med annat.

Har laddat hem nya säsongen av Kyle XY nu med! Har längtat efter den som attans, så så fort jag har en timma över ska jag sätta mig ner och börja titta. :D

Kommentarer

  • Filippa säger:

    Jag vill också se Kyle XY. Även om jag bara sett några få avsnitt tycker jag att den är bra..

    2009-02-08 | 14:17:54

Kommentera inlägget här: