I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Boka hotell?

Kategori:

Jag ska boka hotell till mig, Jennica och Erika men nu är de så att jag vet inte om man måste vara 18 år för att kunna boka. Ringde til hotels.se (därifrån jag tänkte boka hotell) och frågade hur det egentligen låg till och hon sa att de flesta hotell har 18 eller 21 års gräns men hon tyckte att jag skulle kontakta hotellet. Så jag surfa runt lite efter telenr till hotellet men för att få de måste jag betala £4.. Ehh?

Hjälp mig..  Blir galen för behöver hotell nunununununuuuu

Kommentarer

  • mamma säger:

    Finns det nåt hotell som har hemsida så kan jag boka och samtidigt boka till våran familj,bara jag vet nåt hotell som är tillräckligt billigt.Hjälp oss leta så bokar jag till Jennica och Erika oxå.

    2009-02-14 | 18:31:37

Kommentera inlägget här: