I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Böcker

Kategori: The Au-pair part of my life

Wendy kom precis in med en bunt med böcker till mig. 6 stycken tror jag det var.. eller 5. Aja hur som helst så blir det massa läsande på engelska, super bra för tränar upp den samtidigt och ökar ordförådet.

Dagen i sig har varit rätt lugn. Sov jätte bra i natt så pigg var jag iaf imorse! Blev en snabbtur med hundarna för det regnade ute. Sen har jag bara suttit inne, dammsög och sen kom Wendy hem. Jennica och Erika har iaf bokat biljetterna nu och jag har bokat vandrarhemmet så nu är det bara att vänta tills den 9e april kommer! :D

Spelar just nu röj-flagg på msn med Sabrina. Var ett tag sen man spelade men klassar ut henne lätt! ;)

Puss och godnatt folket :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: