I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090226

Kategori: The Au-pair part of my life

Vaknade halv 6 av att Aidan knackade på dörren och ville ha sitt the. Eh va? Du ska inte vara vaken före sju! Så skickade honom i säng igen, en halv timma senare knacka han på igen, så samma visa, tillbaka till sängen. Sen så kom Shannon och då gav jag upp, halv 7 gick jag ner och fixade the sen gick jag upp och la mig igen!

Efter att ha lämnat barnen i skolan så tog jag och Sabrina en snabbtur till Bracknell och jag skulle försöka föra över pengar till Jennica med mindre framgång. Gick inte alls så vi får lösa de på annat sätt! Jag bestämde mig för att handla hem lite "nyttigare" mat till mig själv så blev att jag spendera pengar på linser, couscous, frukt och grönt och hittade även en lite förpackning med sushi som jag hade till lunch idag. Yummie!

Men nu ska jag och Aidan kolla på dära barnen som "viftar" på ögonbrynen :p Hihihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: