I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Bästa vänner

Kategori: The Au-pair part of my life

Badade och tvätta håret på småbarnen idag.
Sen började de bråka och skvätta vatten och då sa jag att om de inte slutar får de inte bada mera. Shannon var duktigt och slutade faktiskt (förvånade mig) men Aidan fortsatte så sa åt honom att gå ur badet. Men det ville han inte, så jag bar ut honom varpå han börjar stört-tjuta (notera att han höll på att somna under middagen för han va så trött) och lägger sig på mattan i rummet och tjurar. Inte ens mamma Wendy fick röra honom! Så han va jätte ovän med mig i 30 minuter och ville inte ha mig i närheten! Sen så fick han ett litet paket chips, lite juice, läste hans biblioteksbok och slutade med att han sen satt uppkrypen i mitt knä igen. Så nu är vi bästisar igen ;)

Lite humörs-svängningar de har! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: