I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Ändringar

Kategori: The Au-pair part of my life

Som vanligt så blir det aldrig som jag och Sabrina planerar men vi drog inte till London eller Reading idag iaf :) Jag handlade först ett par joggingbyxor och tre linnen inne på peacocks för måste ha lite att träna i när vi sätter av till gymmet! Sen så tänkte vi leta upp de dära gymme jag berättade om men det hittade vi inte så vi bestämde oss för att åka till Lesiure Centre och fråga hur mycket de kostade. Så nu tänker jag tigga lite pengar av mamma  ;) För de har månads-kort som kostar £60 och då får man gymma hur mycket man vill, vara med på vilken träningskurs man vill (utom badminton och squash), fri tillgång till pool och spa. Och om man beställer tre-månaders kort så kostar det £160. Kan vi dela 50/50 kanske? (A) Jag får ju trotts allt träna hur mycket jag vill i tre månader och jag har kvällar och helger ledigt så kan ju träna varje dag faktiskt :)

Nu ska jag göra lite middag, verkar inte som om någon har varit hemma sen jag åkte iväg idag. Fast iofs, Wendy är väl hos Patrick och Nathan me sina vänner :p

Kommentarer

  • mormor säger:

    träning är bra,heja Denise

    2009-03-01 | 09:49:53

Kommentera inlägget här: