I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Alla <3-s dag

Kategori: The Au-pair part of my life

Idag är det alla hjärtans dag men eftersom vi aldrig har firat den är de som vilken annan dag som helst egentligen.

Var uppe nio imorse och drog till Bracknell med Sabrina runt 11 tiden. Bestämde oss för att åka till Reading eftersom det var väldigt fint väder idag. Fick ett par mörkblå jeans köpt för bara £8, hur bra är inte det liksom? Köpte även ett Valentine-card till småttingarna för imorse när jag vaknade så låg de en lapp på golvet där det stod "To Denise. Happy Valentines Day, Love from two people ......." De är så söta :p

Ungarna + Wendy och Patrick åkte precis till Wendys pappa. Shannon tyckte att jag skulle följa med men Wendy sa att de kommer bli skittråkigt för det finns absolut inget att göra eller någon att prata med. Dessutom är jag sjukt trött så ska läsa lite ur min bok och ta de lugnt bara. Behöver slappna av lite nu medans jag kan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: