I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Så var väntan över

Kategori:

Yttliggare ett år har gått och julen är över. Väntan och förberedelserna som pågått i flera dagar, veckor, månader.. poff, så börjar man om på noll igen och änu ett år måste man vänta för att få samma känsla i kroppen igen.

Men julen var minst lika bra som den varit åren innan. Ett stort extra plus för att farmor kom hit och firade med oss, det var jätte länge sen jag träffat henne och jag har saknat henen super mycket!

Fick lite armband och en halsduk i julklapp och pengar av farmor. Kom överens om att det inte skulle bli några julklappar i år eftersom vi fick redan till London så jag klagar inte det minsta, önskade mig inget speciellt för den delen heller så jag e supernöjd! :)

Johansson familjen var förbi idag och vi åt ännu mera så slår vad om att jag har gått upp ett x antal kuilon denna jul med, men de är borta snart de med ;)

Glömde säga att vi fick Sims 3 i år så nu ska det bli att nörda det spelet tills man kan det utantill! Men först ska jag se klart Michael Jackson - 30 år som artist!

Love <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: