I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Krull

Kategori:


Schema:
Fredag: Sthlm, Cats, träffa mormor och morfar
Lördag: Julbord, fira mig
Söndag: Packa inför England
Måndag - Onsdag: England
Torsdag: Skolavslutning, Carro kommer hit!
Fredag: Fira mig på Liquid & Frimis
Lördag: Fest hos Oskar
Söndag: Sova (!) åka till Kvarnstugan
Måndag - Onsdag: Baka, laga mat och julfint, farmor kommer
Torsdag: Julafton

Och snälla, ni som tjatar om att jag inte har tid att ses och "dissar" er, sluta sura, jag har planerat de här sista veckorna och om jag får tid över LOVAR jag att ta en fika/ses/luncha med er. Men just nu är de rätt fullt.

Kommentarer

  • Carro säger:

    åh, vad jag längtar tills jag kommer, hoppas bara på att jag blir friskare, för just nu är jag svin sjuk, nej inte svininfluensan (hoppas jag ;D), men det ska bli grymt kul att tråffa dig och alla igen :)

    2009-12-13 | 21:12:15

Kommentera inlägget här: