I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Java baby

Kategori:

Haha , jag vet aldrig hur jag ska börja inläggen, har skrivit på säkert fem olika sätt nu men what ever!

Sov hos Jossan i söndags och kollade på The Descent och Scary Movie 4, sistnämda var lika värdelös som de tidigare filmerna tyvärr, men skrattade lite kan jag erkänna! ;)

Måndagen flöt på som vanligt, idag likaså. Har även jobbat idag mellan 15 - 21 så lite pengar rullar in i alla fall.

Onsdag så blir de frukost på Java med Becca och Therese, skola, fixa tid hos frisören (ska permanenta håret!) och sen ska jag till Katta och fixa naglarna. Sen åter till Jossan igen för att sova hos henne, är nu mera inneboende hos henne verkar det som, haha :)

WELL! Ska ta en dusch och lägga mig och sova sen.
Förbereda lite inför imorgon. :)

Love Love <3

7 dagar kvar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: