I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Helgen sa poff

Kategori:

Jag förstår verkligen inte var lovet försvinner men kom fram till att det var en och halv vecka kvar innan skolan börjar igen så kan ta de lugnt ett tag till! :)

Var ute med Magnus och Jossan på lördagen och träffade lite trevliga människor. Eftersom det var annandag var de inte så jätte mycket folk ute och jag och Jossan bestämde oss vid halv tolv för att dra hem till henne och kolla på en film (som vi somnade till) och äta chips & godis.

På söndagen tog vi en snabbis på stan och gick sen hem till Jossans mormor (en riktigt söt tant men inte sötare än min mormor!) där fick vi massor av kakor och kaffe så mätt blev man! Senare drog vi hem till Ämir där det bjöds på glögg och filmen "I Love You, Man". Skrattad hysteriskt vid vissa tillfällen så den är absolut värd att se! Wonderful!

Idag så träffade jag Katta på stan och vi åt sushi och skrattade åt hennes träningsvärk. Så är blir det antagligen när man har en pojkvän som är bodybuilder (Kattas kille alltså). Vi hann även träffa Philip en snabbis som fyller 18 år idag, finally! Grattis pojken! :)

Kom nyligen hem till Kumla så ska hoppa in i duschen och fräsha till mig lite, äta mat och sen åka in till stan igen med Katta för att sitta hemma hos Philip och ha de trevligt. Kanske en sväng till Liquid med? :)

Men dags för dusch,
love <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: