I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

18 ÅR IDAG!

Kategori:

Grattis grattis grattis till mig som faktiskt fyller 18 år idag, äntligen!

Var bara matte idag i skolan och de sjöng för mig och jag fick en present av Therese, jätte gullig ring. Tack sötnos!

Åkte hem för att permanenta håret (som ni kan se nedan), super fint blev de men är lite vilt nu den första veckan sen lugnar de ner sig lite granna, håret alltså..

Väntar nu på att Filippa ska komma hem så vi kan fika prinsess tårta och så jag kan åka in till Örebro. Ska vara med Jossan ikväll och fira mig lite grann. Ska bli super skoj!

Tack så hjärtligt mycket för alla gratulationer med! :)
Kärlek till er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: