I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Natten till idag

Kategori:

Var egentligen planerat att jag bara skulle in och hälsa på Mange, Jossan, Hanna och Malin för att sen dra hemåt eftersom mina hästar flyttar till Godegård idag.

Självklart blir det aldrig som planerat och det slutade med att jag stannade kvar och missade hästarnas flytt. Som tur är bor de rätt nära nu så kan t o m åka på busskortet dit!

Gårdagen bestod i alla fall av massa trevligt folk, borttappade kontokort, amerikaner, tivoli och massa gammal 90-tals musik. You gotta love it! Efterfest hos Björn sen så var inte hemma förens halv 6, jaa, inte mycket sömn vill säga!

Ska in med Mange till Örebro nu och senare under dagen åker jag hem för att sova innan jag ska upp och jobba p frukostserveringen på Aspa.

Love Love

Kommentarer

  • Daniela säger:

    jaha vem var du med till grekland då? :D och hur länge?

    ja fyfan jag vet! jag har absolut NOLL cash, noll på kontot och det svider allt! är även skyldig mamma 120 euro (alltså about 1200 kronor? jag vet inte? haha) och inga pengar alls påkommande heller x) what to do, råna en bank?

    2009-08-01 | 16:35:04
    Bloggadress: http://krooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: