I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Min bror samurajen

Kategori:

Jorra, han är en hel del.
När mamma färgade håret på honom tyckte vi att han såg ut som en samuraj:

Sen fixade vi lite till och då såg han helt plötsligt ut som Åke i Bert filmerna:


Ja vad kan man säga.. Min bror har många utseenden. OCH han ser ut som Elvis lite granna! Men den bilden tar vi en annan dag!

Nu ska jag tvätta bort smink, borsta tänder och sen krypa ner i sängen och sova. It's way past my bedtime right now. (ja, jag saknar att prata engelska som attans!)

Kommentarer

  • LisaLisa säger:

    Är du lik någon? Brukar många påstå att du liknar en artist, en modell eller en skådespelare? Skicka då in en bild och berätta så lägger jag gärna ut detta i min blogg så många andra kan se! Har du ingen look a like ännu kan du också skicka in en bild på dig själv så hittar jag DIN look a like! Hoppas det låter kul och intressant!

    MVH Lisa

    2009-08-27 | 23:43:58
    Bloggadress: http://findmytwin.blogg.se/
  • Alexandra - VADFANSKAJAGHETA säger:

    sv: mjo har också haft uppehåll under sommaren.. har helt enkelt inte haft nåt värt att skriva om då;S



    jaa jag har haft det superbra:) dudå?



    2009-08-28 | 03:21:21
    Bloggadress: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: