I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

LONDON BABY! :D

Kategori:

Jag är så glad att jag inte vet var jag ska ta vägen!

London resan ska bokas nu ikväll, om Jossan kan ska även hon med!
Då blir det alltså jag, Jossan, mamma, Billy och Melina!
14 - 16 december ska vi dit och kolla julskyltning, shoppa som tusan och jag och Jossan ska göra nattlivet osäkert (håller tummarna på att hon kan komma med annars blir det kanske Magnus?)

Mhhhh... vilket flyt jag har i livet just nu!
Skolan går bra, träningen går bra, pengar rullar in, resa bokas..
Ahh.. nothing can bring me down now baby!


Ska snart in till Örebro, handla en grej på Indiska och sen gymmet.
See ya later sweethearts.

Peace out and Love to the people!
/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: