I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Individuellt val

Kategori:

Ja eller hur det nu stavas!

Hej hur som helst!

Dagen började med spanska 1 och häftigt nog förstod jag allting som det snackades om. Rätt likt italienskan sen så läste vi ju spanska i 6 veckor på Söderbymalmsskolan i 6an med så lite hänger jag me!
Sen var det geografi och drog då ner till Jeanette (rektor) och pratade om mina kurser.
Visade sig att jag kunde tenta av engelskan, datakunskapen och naturkunskapen och sen välja rättskunskap som indivduellt val. Utöver det har jag redan 150 poäng utöver kurserna vi ska läsa i 2an så ligger bra till! Räknar med att få min dator nästa vecka men så jag kan sätta igång helt.

Ledighetsansökan fick jag med mig också, aah taggad på England till 110% alltså!

Håller just nu på att sminka mig och klä på mig. Ska in till Örebro snart och på bio med Mange och Jossan, ska bli kul! Vad som händer efter det har jag ingen aning om men antar att vi hittar på nåt skoj. Vi är alltid så spontana av oss när vi går ut!

Kenneth ringde med förresten så ska vara med och servera på lördagskvällen med. Gött med jobb!
Men nu ska jag lägga ner och fortsätta sminka mig och vänta på att mamma kommer så jag kan åka iväg till Örebro.

Peace out!
/Denise

Kommentarer

  • Renée säger:

    Hoho, jag skrev slutprovet i spanskan i torsdags.. NO MÁS DEBERES :D

    2009-08-29 | 12:33:50
    Bloggadress: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här: