I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

I got it from my mama

Kategori:

Hejsan hejsan.

Sitter här framför datorn när jag egentligen borde vara ute och njuta av den sista sommaren, men skiter i det den här gången. Finns fler somrar!
Har idag hunnit med att måla klart köksstolar och lister, pussa på min söta kattunge och gått en sväng i stora staden Kumla med mamma för att leta upp en syn-butik, eller vad det heter.

Sitter och taggar mig själv inför imorgon. Ska nämnligen börja gymnasiet igen och efter att ha haft ett uppehåll på nästan ett år känner jag mig rätt sugen på att komma tillbaka. Ska bli ännu roligare eftersom jag kommer börja i en helt ny klass i en helt ny skola. Kommer dock få gå om tvåan men klagar inte, ser fram emot det nästan. :)

Så, just nu sitter jag här och målar naglarna. En grej som jag har gjort hela sommaren ungefär. Började borta i Grekland och nu äger jag en stor samling med olika färger på nagellacken så sitter och pillar nästan varenda dag, älskar det! Man kanske ska ta en nagelskulptör kurs i framtiden? Ja, vem vet vad som händer..

Kommer underfund med en sak idag. När jag och mamma satte oss i bilen på väg från Kvarnstugan till Kumla så ringde hennes väninna Malin och de börade prata om deras stora samtalsämne, brottningen! Sen satt de och pratade hela vägen från K-stugan till Kumla (vilket tar lite mer än en timma) och sen en timma till efter det att vi kom fram! Det enda de två pratade om var den dära brottningen.. Herregud! Jag vet att jag pratar mycket, men samtalsämnena varierar ju.
Well, I'm telling you, I got it from my mama!

Kommentarer

  • thaikalle säger:

    Hoppas att allt är bra kollar din blogg då och då

    2009-08-20 | 13:23:34
    Bloggadress: http://thaikalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: