I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

I brist på annat

Kategori:

Ja, så har jag fixat ny design. Pink is cute, right?
Har även målat naglarna i ljusrosa, rosa är fint! Nu är det sagt två gånger så ingen missar det!

Hur som helst var skolan helt okej idag. Började 10.10 fast hade egentligen inte behövt vara där eftersom jag redan läst historia A kursen, så ska försöka läsa en annan kurs under den tiden annars är de mer ledigt för mig, vilket inte är helt fel det heller! ;)

Regnet öste ner till min stora förtvivlan och sprang mellan skolan och matsalen för att sen klaga på att det lukta blöt hund överallt och håret var förstört. Men livet går vidare som tur är!

Drog hem och sen vidare till Askersunds marknaden med mamma och syskon. Läskigt vad människor man hälsade på där. Vinkade både hit och dit och utbytte leenden med folk jag inte träffat på kanske ett år, om inte mer? Aja, de kände igen mig i alla fall och jag dom. Trots att vissa blivit långa som höghus och blivit tonåringar, galet vad alla växer! Jag har sett ut så här sen 6;an, inte kul alls! Man skulle vara 1,70 men långa snygga ben! Inte helt fel va? Men nu är fallet inte så och jag får står ut med att vara 1,65 med 77 cm långa ben.

Anyway, här sitter jag och babblar och grubblar för mig själv. Ska kolla upp när tåget går till skolan imorgon för att sen stänga ner datorn, hoppa in i duschen och sen skicka iväg ett "smsa mig inte mitt i natten" - sms till Oskar.

Fast för FarmVille Facebook, farmville-mania där om något!

Peace out and Love to the people!
/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: