I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Harry Potter and the halfbloodprince

Kategori:

God förmiddag allihopa!

Har äntligen orkat dra mig upp ur sängen även om jag måste säga att jag hade övervägt att ligga kvar en timma till.

Igår åkte jag i alla fall in till stan runt 3 - 4 tiden för att träffa Mange och Jossan som planerat. Vi gick och satte oss på cafe Java där vi drack kaffe och jag åt en macka.
Helt plötsligt går brandlarmet i butiken intill och brandkåren kommer efter ett par minuter och självklart sitter det är supersnygg brandman med i bilen som alla gick och hälsa på. Han va populär! Vi åt klart, dregglade lite över killen och åkte sen hem till Ibbe där han höll på att möblera om och hade besök av andra. De hade en jätte söt liten valp med sig! Gulligull!

Åkte tillbaka in till stan sen igen och satte oss på O'Learys och drack vin och snackade skit. Hämtade ut bio biljetterna vid kvart över 20 och gick sen in på SF för att vänta på att filmen skulle börja.
Efter att vi köpt godis, popcorn och alla tillbehör så satte vi oss i salen och väntade på reklamerna skulle ta slut så man fick se själva filmen.
När det var ca. 2 reklamer kvar innan filmen börja så blev allting svart, alltså bio duken också men ljudet var fortfarande på. Bioduken var helt svart hela 5 minuter in i filmen med så folk började gå, flera stycken hade varit ute och klagat och jag satt och var skitförbannad. Så de fick starta om allting.

Men filmen! Gah, jag älskar Harry Potter filmerna! Jossan och jag längtar som sjutton till sista filmen. Hur kan man inte gilla de Magnus?

Aja, pga att filmen blev "försenad" så missade jag såklart min buss så fick sitta och vänta en och halv timma på nästa. Jag och Jossan gick runt lite på stan, träffa Chris och sen Christer som skjutsade hem Jossan och mig till resecentreum. Var tyvärr redan fullt i bilen ;)

Men nu ska jag hoppa in i duschen och packa kläder. Jobbar nämnligen på serveringen ikväll och frukost imorgon. PENGAR!

Peace out and Love to the people!
/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: