I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Lantbrukare Ledighet Skog

Kategori:

Skolan idag, vilket innebar matematik B och företagsekonomi B.
På matten blev det en liten genomgång och jag kom såklart inte ihåg ett skit, matte är inte min starka sida, aldrig varit och kommer aldrig vara men det är bara att ligga i!
På företagsekonomin fick vi tänka lite "outside the box" och vara kreativa.
Pratade även med Martin (mentor) om mina val.  SÅ HALLELUJA! Istället för att läsa franska steg 4 får jag läsa spanska steg 1! HAHA!
Sen matte c i andra terminen i tvåan, inte lika kul men bra att ha och marknadsföring & reklam som inviduellt val.

Efter skolan drog jag i alla fall till gymmet för att springa upp min kondition lite. Super skönt att det var knappt någe folk där men inte lika kul att jag insåg att jag glömt handduken när jag ska ner och duscha. Lufttorka för hela slanten alltså! Tur att de har hårblås, haha!

Dags att kolla på Obama deception, har lovat David att kolla på den och han säger att det är bara smarta människor som förstår det så bäst jag kollar ;)

Peace out and Love!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: