I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

God morgon!

Kategori:

Idag skiner ingen sol inte, inte på långa vägar. Regn regn och åter regn. Det enda som glädjer mig nu är att jag slapp gå upp tidigt imorse. Har ju faktiskt sovmorgon till 10.10. Tar halv 10 tåget in, fanns inget annat som passade.
Har i alla fall precis käkat frukost, Special K red berries och proviva skogsbär, yummie in my tummy!

Är fortfarande lite snopen för jag ville gå och se Martin Soneby och Magnus Betner idag på Björnstugan, håller tummarna och hoppas på att Alexander fortfarande jobbar kvar!

Jossan kommer hem från Arvidsjaur idag med, hon och pojkvännen hade varit dit och hämtat hans post, hah!

Men nu ska jag fixa håret och sen vänta på att tåget ska gå!

See ya, peace out!

Kommentarer

  • Daniela säger:

    haha jaja ;)

    jo det har jag, eller tja... praktik så obetalt -.- kul..

    nämen du har ju blivit brunett! fan va nice det är :D

    2009-08-26 | 16:01:01
    Bloggadress: http://krooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: