I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Utgång på ingång

Kategori: The Au-pair part of my life

Äntligen ska jag komma ut och festa av mig lite. Varken Emelie eller jag hade någe speciellt för oss idag och Nathan skulle bara vara ute med sina kompisar så jag och Emelie ska ta oss till Workingham och dra en sväng på krogen. Gött gött.

Barnen har iaf åkt iväg till sin pappa nu, stannar där tills på tisdag och Wendy är iväg och jobbar natt. Så just nu är de bara jag, hundarna och tv:n som lever, spelar KISS 1000 på högsta volym såklart! ;)

Men nu ska jag se till så håret torkar.
Ha en super fredagskväll, det ska i alla fall jag ha!
Puss

Kommentarer

  • Sara säger:

    (svar)hahah aa det kan jag förstå x)

    Haft en bra fredag?:)

    2009-04-03 | 22:45:54
    Bloggadress: http://sariiiih.blogg.se/
  • Angelica säger:

    Hur gammal får man vara för krogen i england? :)

    2009-04-04 | 00:19:02
    Bloggadress: http://blondiecake.blogg.se/

Kommentera inlägget här: