I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Slough

Kategori: Superficial

Godeftermiddag kära vänner.
Haft en bra dag? Min har varit helt okej faktiskt.
Fast kände att jag inte fick många timmars sömn när jag drog mig upp ur sängen imorse. Gick till Sabrina och vi tog bussen till Slough. Ja, ni hör ju på namnet redan att det är rätt.. mja.. inte så "fancy" direkt. Men vi hittade allt lite kul där iaf!

Tog en sväng in på Primark och köpte två långärmade tröjor, en vår jacka och strumpor, för mina har försvunnit igen (ligger förmodligen inne i Nathans rum). Vi spanade sen lite till och jag hitta en ny favoritaffär! West One heter den. Och oj(!) vilka underbara klänningar de hade! Fick med mig fyra st olika in i provhytten och alla satt som smäck och jag blev såklart totalförälskad i dom. Men fyra klänningar blev aningen dyrt så bestämde mig för en så NU har jag äntligen någonting att sätta på mig när de ska klubbas! Kommer lägga ut bild sen! :)

Kom hem för ett litet tag sen , vet inte vad jag ska göra riktigt nu, får se om Nathan ska träffa några vänner eller så, kanske hänger på. Annars ska jag nog ta en sväng till parken och relaxa lite, är så skönt väder. :)

Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: