I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Byta?

Kategori: The Au-pair part of my life

(Än så länge har jag varken skämtat me någon eller råkat ut för något heller för den delen!)

Wendy berättade nyligen att hon ska tillbaka till sitt gamla jobb redan nästa vecka vilket innebär att mina pengar kommer bli till mindre summor och hon kommer vara hemma sex dagar, jobba tre dagar osv. Visst kan jag alltid skaffa ett annat jobb här under tiden men jag orkar inte lägga ner energi på att leta jobb, jag är ju trots allt inte 18 och har inte gått ut gymnasiet heller för den delen. Så då tänkte jag.. Kanske ska man söka till en ny familj som ändå bor i England? Då behöver jag inte betala flygbiljetter eller så, sen kan jag ju åka hem med såklart, men känner att jag vill stanna i England ett tag till. Men jag ska överväga mina beslut lite granna, prata med Wendy om det och se vad som händer. Men jag vet att jag kommer stanna kvar här minst en månad till.

Hur som helst, nån som skämtat idag? :)

Kommentarer

  • Jonas säger:

    har du typ fått sparken ?

    2009-04-01 | 20:08:58
  • veronica säger:

    haha ja alex lurade folk att han ska bli farsa :P



    ooh synd hörru :/ hoppas du stannar där!

    2009-04-01 | 20:52:44
    Bloggadress: http://littlemisssunshine90.blogg.se/
  • Thomai säger:

    okej,vi får väl se om du kan få tagpå en annan familj..

    Hoppas det annars får du väl komma hem och försöka jobba lite på Jaava om de behöver hjälp,de behöver de säkert..ville inte hon att du skulle vara au-pair hos henne.

    2009-04-01 | 22:20:44

Kommentera inlägget här: