I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090424

Kategori: The Au-pair part of my life

Hej bloggen!

Efter att jag tagit barnen till skolan och tagit mig en joggingtur runt parken så åkte jag en sväng in till Bracknell där jag handlade lite flingor och Philadelphia. Och jaa.. mörk choklad såklart! De hade extra erbjudande, 3 för £2, det är ju bra! :) Tog en sväng in på Bay med, åh vad jag älskar deras kläder! Speciellt deras klänningar, de är så otroligt somriga! Nästa helg när min familj kommer till London ska jag minsann leta upp affären där inne och kanske köpa mig nåt fint. :)
Men jag köpte bara med mig ett rött nagellack hem för £2, ja man är ju snål! Haha

Har fått reda på att de har en "fun fair" (=tivoli) i South hill park, inte så långt härifrån, nu hela helgen så ska se om Emelie eller nån annan har lust att hänga på och kolla upp det. Jag som älskar allt som har med nöjesparker att göra kommer nog gilla det i alla fall! Haha.

Vad ska ni hitta på i helgen då? :)

Kommentarer

  • Tobias säger:

    tack :) kul att höra!



    ha en fortsatt bra fredag!

    2009-04-24 | 14:41:47
    Bloggadress: http://grymtroligperson.blogg.se/
  • Ells säger:

    okej, gud vad duktig du är! :) själv ska jag umgås med vänner ;)

    2009-04-24 | 14:42:26
    Bloggadress: http://eljolilj.blogg.se/
  • Angelica säger:

    Bara för att man är sparsam och vill köpa många grejer istället för en, så är man ju inte snål :)

    2009-04-24 | 14:55:39
    Bloggadress: http://blondiecake.blogg.se/

Kommentera inlägget här: