I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090423

Kategori: The Au-pair part of my life

God eftermiddag bloggen.

Sitter utomhus just nu och njuter av solen och försöker mig på att lägga in musik på min (förlåt, lillebrors) Ipod men de krånglar och har sig men jag SKA lyckas! Varsig datorn tänker sammarbeta med mig eller inte. :)
Inget speciellt har hänt idag, mer än att det flög in en super stor geting i mitt rum och jag gömde mig utanför dörren med insektessprayen i högsta hugg och sprayade ner den. På flaskan stod det att insekterna och getingarna skulle dö på ett par sekunder men de där måste varit en seg jäkel för han hölls sig vid liv! Så slutade med att jag sprang och hämta en bok och mosa den. Ja jag vet, visst är jag hemsk? Men jag är livrädd för dom!

Ska bara ta det lugnt resten av dagen, är ledig nu fram tills kvällen då jag sitter barnvakt igen. Inge större anstränging. Det blir mycket barnvaktande nu under kvällarna eftersom Wendy måste jobba extra för att kunna betala mig. Haha, ja de där med pengar alltså!

Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: