I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090418

Kategori: The Au-pair part of my life

Grattis till Daniel som fyller 19 år idag!

Jag har legat och latat mig i sängen fram tills nu ungefär, Wendy håller på att städa badrummet så får vänta med att duscha tills hon e klar och barnen är ute i trädgården och leker.

Idag är det i alla fall planerat, eller senare runt 4 tiden, att vi ska åka till Wendys pappa och där skulle de visst ha en släkt träff eller något liknande och jag ska hänga på! :) Hade ändå inget annat för mig idag och det e tråkigt att bara sitta hemma, även om Wendy säger att det är tråkigt att vara hos hennes pappa med. Men då har jag inte tråkigt ensam i alla fall.

Vad ska ni hitta på under helgen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: