I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090402

Kategori: The Au-pair part of my life

Har inte haft datorn på under hela dagen så de får bli en snabbuppdatering.
Och nej Jonas, jag har inte fått sparken.
Och nej mamma, hon vill ha mig kvar, jag ska leta lite jobb nu i helgen tänkte jag så jag kan jobba lite extra men hon kommer ju jobba fler nätter på klubben nu och hon kommer ev. få jobba övertid så då går jag tillbaka till samma betalning som innan. Ingen som behöver oroa sig alls! :)

Ja iaf, idag var en jätte fin vår dag och jag sprang omkring i klänning och gladiatorsandaler hela dagen, underbart!
Aidan fick med sig Kyles ena sko hem (de har likadana skor till skolan, fast Kyle har en storlek mindre), han (Aidan alltså) sprang även iväg undertiden jag skulle byta hans bok så jag sprang som en idiot och leta efter honom och insåg sen att han hade sprungit med Kyle upp till vägkanten där han snällt stod och väntade på mig. Väl hemma åt vi lunch och kolla på SvampBob såklart! Sen säger Aidan : Are my teeth green? Och ohja det var de allt, hela hans tunga, mun och alla tänder var illgröna och jag frågade vad han hade gjort och då sa han: It was at nersery. Hhaha, han e lika dålig på att ljuga som Shannon! Han hade iaf tuggat på en grön-tusch penna. När vi hämtat upp Shannon så gick vi till parken i 1 ½ timma där jag låg och lapa sol och läste ur min bok medans småbarnen lekte me sina klasskamrater. Hemma igen blev de middag, bad och en-timmas-episod av EastEnders där Danielle dog i slutet och jag stortjöt såklart! :)

Men härlig dag har det varit iaf, så underbart när solen kommer såhär, hoppas den stannar ett bra tag till!
Nu ska jag alledeles strax sova, ni får ha de så bra!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: