I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Vilostund

Kategori:

Kom hem från skolan runt tre idag, har varit så sjukt seg hela dagen. Somnade nästan på italienskan. Måste verkligen börja lägga mig tidigare. Ska försöka börja idag. Igen. Tog mig till ungdomsmottagningen idag igen för att beställa tid. Är det meningen att man ska ha så sjuk mensvärk att man inte ens kan stå upp? Har försökt att få en tid i två veckor nu men varenda gång har de varit för lång kö så jag hållt på att missa bussen, eller så är de inte öppet eller så är de på lunch eller liknande. Sen kan jag inte ringa för de har telefontid just den timman jag alltid har lektioner osv. Så då tänkte jag gå dit på lunchen eftersom de faktiskt har öppet på tisdagar så sagt och gjort pallrade jag och Katta oss dit. Oså står de på en lapp "Vårdcentralen stängd 2 och 3 september. Tillbaka den 4 september" Skojar inte jag håller på att  bryta ihop på dom! Grrrr....

Har precis ätit mat. Kyckling, potatis och egenplockade majskolvar, quash (stavas de ens så) och broccoli. Fullt med majs mellan tänderna nu som vägrar försvinna. Men ska ta tag i det om en halvtimma. Nu ska jag vila annars kommer jag inte orka plugga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: