I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Trodde jag jo..

Kategori:

Åh jag blir så arg!
Hittade universums snyggaste skor idag inne på Wedins för 799kr. Inte så dyrt för att vara läderskor faktiskt. Sen även en super snygg väska för 349kr, inte dyrt det heller. Men eftersom att jag precis tagit ut massa tusenlappar och gett dom till mamma måste jag hålla hårt i de sista mynten jag har kvar nu. Lite synd för de där skorna var verkligen gudomliga!

Hur som helst ska jag ringa runt lite imorgon och söka jobb. Lite ska jag väl hinna jobba, läxorna får faktiskt inte ta all tid! Men det blir annars jobb i helgen, så det e några hundralappar som ramlar in där! Yesyes

Kommentarer


Kommentera inlägget här: