I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Torsdag

Kategori:

Ja, sovmorgon idag eftersom att jag och Linda "jobbar hemma" med vårat arbete. Ska sätta igång nu på tisdag så vi har inte så jätte mycket att göra just nu. Sen har vi svenska där vi jobbar med littaretur historia, kan det bli tråkigare? Efter det ere engelska, ska försöka göra klart min planch, ( hur stavas det då?) Hm.. sen Företagsekonomi B, sucker ämne som man inte fattar nånting på! Nästa iaf. Men när skoldagen lider mot sitt slut och jag ska hem blir det minsann inget pluggande! Nej för omväxlingensskull så blire festa på en torsdag och fira Mange! Juste.. ska köpa jordgubbar idag med! Får jag inte glömma. Men tåget går om en timma typ så jag ska fortsätta att sminka mig och allt jag nu håller på med.

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: