I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Sovmorgon? Njae...

Kategori:

Studiedag idag och på fredag och jag som trodde att jag skulle få sova ut. Hm.. inte hade jag räknat med att han skulle komma kl. 8 på morgonen och börja rota omkring, lägga papper på golvet, täcka över möbler osv. Så nu sitter jag här i alla fall. Har legat och dragit mig i sängen i typ 1 timma utan att ha kunnat somna om.

Idag blir det nog mest till att plugga. Mamma och jag skulle även träna lite granna bestämde vi men vi får se hur det blir. Man vet aldrig med henne! Nu ska jag äta lite frukost och sen se vad dagen har att erbjuda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: