I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Skogen

Kategori:

Sitter nu ute i Kvarnstugan ännu en fredags kväll. Inget festande idag minsann, nej vi ska ha myskväll och kolla på Wanted ikväll heeela familjen. Och jag har inte träffat mina kissekatten på två veckor så de va ett kärt möte med massa kurrande och smekade mot benen. Liza dregglade t o m lite på min tröja, gos kissen <3. Dessutom har jag fortfarande inte fått mamma att köpa en valp till mig men jag ska minsann fortsätta att tjata!

Mamma är skön alltså! Körde neger och president (och jaa vi ska döpa om spelet!) med mamma och syrran. När vi var i Italien i somras körde vi att även fyrorna var flygande annars brukar bara tvåor och treor vara det. Även fast vi sa till mamma att det var "vanliga" reglerna nu så glömde hon såklart det. Men det bästa var att jag hade lagt ut två knecktar och hon la ut två damer och en tia? Sen sa hon; Nej så kan man ju inte göra! och la fram en fyra istället? Sen kom hon på att så kunde man inte göra heller så hon tog upp allting och la ner en tia och en fyra? Här är vi förvirrade! :D

Men nu är det mat, potatisgratäng och fläskfilé mumma! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: