I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Skit snack och sushi

Kategori:


Tog mig in till Örebro-stad runt 18-tiden för att sätta mig på Sveriges bästa Sushi bar EWS och snacka lite skit med Hanna och äta lite god sushi. Väl framme var det faktiskt fullt bokat så vi hade ingen plats om vi inte ville ta med oss. Men var skulle vi suttit då isåfall? Hm.. Lite besviken, älskar att äta där trotts att det är lite dyrt men det är värt det! Men jag och Hanna drog vidare till den nya sushibaren i hörnet (har verkligen inget minne av vad den heter) men där fanns det plats och det var bra mycket billigare! Super gott var det med men de bästa av allt var ju att jag hade Hanna till sällskap. Eftersom att jag flyttat till Kumla och hon för det mesta e hos Philip syns vi inte så ofta längre, lite synd. Men det var kul att prata av sig och bara snacka massa skit om allt och ingenting. Fler middagar och fikastunder behöver vi! :D

Nuuu ska jag sova, as trött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: