I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Sällskapet som räknas

Kategori:

Hemma från en helskön och regnig helg i Stockholm. Träffade Jennica, Erika, Elaine, Jessia och Kawwa på fredagen. Blev tjejkväll med mycket snack, mys och film. Lördagen drog vi till Grönan men de regnade as hell och jag kan lova er att det e totalt onödigt att sminka sig när man ändå ska åka t ex extreme i ösregn. Sen var man mycket vacker i ansiktet må jag säga! Var bara där ett par timmar men vi får väl nöja oss med att Emma vann 2 kg mjölkchoklad och att vi fick tatueringar när vi gick ut därifrån. Resten av kvällen drack vi latte, åt vaniljbullar och kollade på skräckfilmer. Söndagen gick åt att fika inne i stan och shoppa loss. I alla fall för Hannas del. Även fastän jag känner att jag är ganska så rik för att vara mig just nu så måste jag hålla i pengarna om jag ska komma iväg till Belgien, Bulgarien och överallt dit jag nu ska!

Men nu ska jag knarka ner mig i alvedon och försöka bli av med min spykänsla. Usch!

Kommentarer

  • HAnna säger:

    ja nästa gång ska det va fint väder :D

    och de va faktist 1par skor bara haha,

    bulgarien i sommar!! går inte att banga ur nu!!

    2008-09-16 | 18:06:23

Kommentera inlägget här: