I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Pluuugggg

Kategori:



Känner mig så otroligt trött och nere just nu! Men samtidigt lite skadeglad. Jag e lite hemsk det måste jag erkänna. Men jag har suttit och pluggat franska ett bra tag nu. Börjar att få in det mesta i huvudet nu men eftersom att jag e grym på att få blackouts på proven lär jag ju få det den här gången med. Men jag ska verkligen försöka om jag nu ska söka till den dära franska skolan.
Sen kom jag och tänka lite på Hampus, saknar honom så mycket. För er som inte vet så dog han för snart två år sen. Blev påkörd av en lastbil. Han va en underbar vän, saknar honom varje dag.

Sen förstår jag inte hur tjejer kan vara så fruktansvärt dumma? (Därav känner jag skadeglädje) Jag tror jag e en höjdare på att förstöra förhållanden men det e inte mitt fel! Och stackars små flickebarn som går på hans lögner. Skärp till dig! Och du vet vem du är!


"Pliktverket vill gärna träffa dig"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: