I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Plugga mera!

Kategori:

Jag tycker redan att jag lägger ner sjukt mycket tid på att plugga men ändå behövs det mer. I alla fall på franskan.. Det bevisades idag. Fick tillbaka mitt franskaprov. G = 50, VG = 75 och MVG = 100.. Jag fick ynka 37 poäng! Visserligen är det en hel del slarvfel men i alla fall.. Sjukt dåligt. Kan nästan glömma den dära franska skolan för med de där betygen kommer jag inte in! Hm.. Men det e som mamma säger. Måste lägga ner mer tid. På de andra proven och alla andra ämnen klarar jag mig alltid. VG är genomsnitt för mig. Men inte i franska. Skit franska alltså! Att det ska vara så svårt!

Men nu ska jag plugga italienska. Har prov på onsdag. Förhoppningsvis går väl de bättre!  ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: