I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Pepp!

Kategori:

Ikväll blire festa och jag e as taggad! Har dock världens ångest när de gäller kläder. Antingen blir det svart midjehög kjol och rött tublinne med låga svarta pumps eller min röda klänning med mina nya snygga bruna stövlar. Och jag e verkligen super sugen på att ha kjolen och de på mig men nackdelen är den att kjolen har en förmåga att glida upp hela tiden så man ser. Haha inte det bästa kanske! Men man kan vä ha hotpants under? Blir inte lika "farligt" då väl?

Får väl dra igenom min big-size-garderob som mamma kallar det och se om jag hittar nåt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: