I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Min nagel!

Kategori:

Usch, bröt min nagel för ett litet tag sen när jag skulle slänga lite papper i papperskorgen så råkade jag komma åt på nåt konstigt sätt med nageln så den bröts rakt av. Stackars lilla bortskämda flicka, säger mamma. Stackars min nagel säger jag! Känns som om hjärtat hoppade in i mitt högra pekfinger och bultar för fullt. Dessutom är jag grymt frustrerad över att jag aldrig lyckas bli klar med min förbannade analys som inte vill bli mer än ett par rader från en halv a4;a sida, svenska recensionen ska dessutom vara klar imorgon och den har jag inte ens börjat på? Vet inte hur jag ska börja för den delen heller. Skolan har precis börjat och jag tycker redan att det är för mycket. Jag vet inte vad jag ska ta mig till med allting och det känns bara jobbigt alltihopa och mamma bara skrattar och jag får ondare i huvudet och vill slå ner allihopa så de håller käften och jag kan få göra min jävla läxa som ändå aldrig blir klar och då kommer jag få underkänt och gå om massa år i skolan vilket slutar med att jag skiter i allt i alla fall och hamnar på nån jävla mcdonalds i nån Sthlms förort, går upp 100 kg och kommer med i nåt jävla du är vad du äter program. Andas... Ne.. nu ger jag snart upp. Och när fan kommer mina röntgen bilder tillbaka? Det var ett halvår sen jag var på magnetröntgen, dagens vård är så jävla slapp!


Jag vill flytta hem igen... För det finns ingenting i den här skithålan som gör att jag kommer vilja bo kvar, vilja gå i skolan, vilja förbättra mig, rycka upp mig, bli frisk. Jag vill bara hem igen.. Hem till Sthlm, hur det ska gå till ger jag själva fan i. Bara jag kommer ifrån det hära..

Patetiskt. Ska nog vara sjuk imorgon med.
Godnatt suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här: