I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Min helg

Kategori:

Kommer att se ut så här typ. Jobb mellan 06.00 - 14.00 , ev. chokladsalongen i Askersund och resten plugga till franskaprovet, eutemaprovet och skriva klart engelskan. Visst ser min helg trevlig ut?! Bara massa jobb och plugg. Hmm.. juste. Ska ringa ett samtal till jobbet bara sen ska jag sätta mig med franskan igen.

So long!

Uppdatering 2 minuter senare.
Klockan 05.00 ska jag upp.. Och jag skulle jobba längre än till 14.00 sa Kenneth..Herregud! När ska jag få sovmorgon då?

Time to study french. Om jag ska flytta och gå i skolan där kanske det e bäst att jag fixar betyget med? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: