I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Klassfest

Kategori:

Håller på att försöka planera en klassfest/lokalfest för oss i Sp2Eu och sen ett par vänner så att vi går lite vinst på det. Men de e sjukt svårt när man inte har tid i skolan och inte tid efter skolan heller att snacka ihop sig. Men det ska misann bli av! De flesta är as taggade på det här, vad jag har hört i alla fall.

Sitter just nu i biblioteket, jobbar på Samhällen. Just nu skriver jag om konservatism vilket jag e glad över att vi inte har kvar längre! Men men, sovmorgon får vi på torsdag för Örjan säger; De spelar väl ingen roll om ni jobbar en timma på torsdag morgon eller en timma på lördags eftermiddagen? Tänk om alla lärare var sådär! ;)

Imorgon är de dessutom Italienska prov så de blir att plugga för fullt idag. Fast kan det mesta så jag ska nog klara mig. Men åter till arbetet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: